zondag 1 maart 2009

# ding 19




Sociale netwerken: na de achtergrondinformatie te hebben doorgekeken heb ik me ingelogd bij schoolbank, daar bleef ik wel een tijdje hangen, vond zelfs een foto van mijn schoonvader uit 1937, het lukt niet om die te publiceren. Lukte toch maar niet op de juiste plaats.
Ik heb er niet zoveel behoefte aan om oud klasgenoten opnieuw te leren kennen. Mijn beste vrindinnen ken ik al vanaf de kleuterschool. En met klasgenoten uit de middelbare schooltijd heb ik ook nog wel contact. Ooit heb ik me aangemeld bij Hyves maar daar doe ik op het moment niets mee. Bij Twitter heb ik me ook aangemeld, ga ik ook nog eens mee verder. Op het moment heb ik er geen tijd voor. Bibliotheek 2.0 en Dizzie zijn voor bibliotheekmedewerkers interessant. Ik zag daar ook bekenden bij. Zo zijn er op diverse vakgebieden netwerken waar geinteresseerden met elkaar van gedachten kunnen wisselen, en informatie kunnen delen. De bibliotheek op Hyves is een goed idee om ons vooral bij jongeren te profileren.

Geen opmerkingen: