zondag 22 maart 2009

# ding 23


Nou dat was het dan:
leuke dingen, minder leuke dingen, moeilijke dingen en gemakkelijke dingen. Ik heb een boel geleerd. Persoonlijk vond ik het werken met foto's, filmpjes en muziek de leukste dingen. Daar zal ik me zeker nog verder in verdiepen. Voor de bibliotheek is er veel informatie te vinden in b.v. LibraryThing.
Alhoewel ik in het begin geen idee had wat de 23 dingen inhielden heb ik er toch veel van opgestoken. Het heeft me wel veel tijd gekost, 2 uur per week was voor mij lang niet genoeg, ik kwam steeds weer andere dingen tegen. Ook het uploaden van foto's filmpjes en muziek, knippen en plakken (het heeft me wel bijna een computer gekost) gaat nu veel gemakkelijker.
Coaches bedankt voor de begeleiding en het geduld. Nu ga ik me verdiepen in m'n Zen (#ding 24).

1 opmerking:

han voogsgeerd zei

mijn complimenten en gefeliciteerd

Han