donderdag 26 februari 2009

# ding 18

Library Thing, dit is een leuk ding om te doen. Ik ben alleen wel erg lang bezig geweest met de omslag plaatjes, ik heb ze overal vandaan gehaald, maar nu staan ze nog niet allemaal afgebeeld aan de rechterkant van m'n blog. Ik bezit zelf niet zoveel fictieboeken, deze leen ik van de bibliotheek, ik lees ze toch maar een keer. De site bevat veel soorten informatie. Het voordeel is dat het niet commercieel is. Hoewel je wel door kunt linken. Zelfs naar de WorldCat. Ik heb er niet zoveel behoefte aan om met anderen te discusieeren over een bepaald boek. Wel krijg je leuke aanbevelingen. De site biedt mogelijk informatie voor middelbare scholieren voor hun boekenlijst of voor leeskringen. Wij als inlichtingen medewerkers hebben de beschikking over andere/betere bronnen zoals literom, fictierom en de uittrekselbank. Toch heb ik me prima vermaakt met deze opdracht, leuk om te doen. Ik zal er zeker nog eens naar kijken.

Geen opmerkingen: