donderdag 5 maart 2009

# ding 20

Last.fm had ik al eerder ontdekt. Is erg leuk, muziek, video's zoeken. Ik heb zomaar wat nummers geluisterd en in favorietenlijst geplaatst. Leuk dat je ook soortgelijke muziek kunt beluisteren. Ik kwam dingen tegen waarvan ik nog nooit gehoord had, maar die wel de moeite waard zijn. Het is wel erg uitgebreid, ik ben er de hele middag met plezier mee bezig geweest. Mijn familie was niet zo blij, ik was de tijd vergeten. Toen ze hongerig thuis kwamen liet het eten nog even op zich wachten. Ik heb m'n eerste lp gezocht:
De Last.fm software heb ik gedownload en zie weer allerlei mogelijkheden. Ik denk dat ik met dit programma nog wel even bezig ben. Voor de bibiotheek zou het nu in combinatie met het gratis lenen van cd's op de site gezet kunnen worden. Zoiets als tijdelijk speciale aandacht voor muziek.
Wel vind ik de geluidskwaliteit uit de computerboxen maar niks. Misschien ligt het aan mijn boxen. En er zijn natuurlijk altijd cd's die je graag wilt hebben (orgineel). Desondanks is mijn lijstje voor de Zen al klaar. Zitten daar goede oordopjes bij?

1 opmerking:

infogirl zei

Nou, volgens mij heb jij een Zen verdient... Gefeliciteerd !
En ja hoor, er zitten hele mooie "oortjes" bij.