maandag 16 februari 2009

# ding 16


YouTube, is mij wel bekend,
er is wel heel veel op te vinden.Mijn kinderen kunnen zich er uren mee vermaken en liggen soms dubbel van het lachen. In mijn vorige bericht heb ik een filmpje geplaatst. Ben ik toch nog wel even mee bezig geweest, er ging steeds iets mis met de code. Nog maar eens proberen:


Wel vind ik YouTube soms wat onoverzichtelijk en rommelig. Er zitten vaak slechte onduidelijke filmpjes bij. Ook bij Google video zijn veel filmpjes te vinden.
Toch vind ik de filmpjes die momenteel op de bibliotheeksite staan beter van kwaliteit.

2 opmerkingen:

han voogsgeerd zei

prachtig duits.
speicher enzovoort.
mijn ervaring met e-readers is dat het niet zo gemakkelijk gaat

catwoman zei

Heb zelf net zo'n ding thuis om te testen voor de bieb. Zijn heel kwetsbaar, en heel duur! De ontwikkeling staat nog maar aan het begin.