maandag 2 februari 2009

#14



Chatten is voor mij niet nieuw, MSN gebruik ik al langer via mijn Hotmail. Is wel eens handig om de kinderen te laten weten dat het eten klaar staat. Of voor een kort gesprekje met familie of vrienden. Maar dan wel kort want lang hou ik dat niet vol, dan ga ik toch liever bij iemand langs of die iemand komt bij mij. Ook heb ik eens een Hyves account geopend, maar daar doe ik niet veel mee, neem/heb ik de tijd niet voor. Bij mijn poging om met al@din te chatten kreeg ik de volgende mededeling:
helaas is er momenteel geen medewerker in staat om aan uw oproep gehoor te geven. Jammer.
Een paar jaar geleden heb ik meegewerkt aan een chatsessie (met webcam) met een middelbare school in Enschede, is geen succes geworden. Misschien omdat er te veel de nadruk op het chatten werd gelegd.

Hier is mijn Google Talk chatback badge en nu maar kijken hoe dat gaat.

Geen opmerkingen: