zondag 7 december 2008

boom versieren


9 opmerkingen:

Jouke zei

Zie niks (behalve een ronddraaiend "dingetje") en de Flash Player heb ik.
???

han voogsgeerd zei

in firefox krijg ik dezelfde reactie als jouke. misschien de nog een keer plaatsen?

look4ward zei

je moet natuurlijk wel eerst de versieringen in de boom hangen!

Shanti zei

Verhip, heb ik net achter de computer zitten "zwoegen" om een fraaie boom erop te krijgen. Kom ik op jouw blog en wat zie ik... juist dezelfde boom!

catwoman zei

Hartstikke leuk "Look"
groetjes Catwoman

blondie zei

Zelfde reactie als Jouke hierboven: Zie ook niks, behalve en ronddraaiend sterretje! Heb Flash Player geinstalleerd (tenminste dat denk ik). Ben inmiddels natuurlijk wel heel benieuwd naar die boom, maar die kan ik dus ook bewonderen bij Catwoman?

look4ward zei

nee, Blondie die mooie boom kun je ook bewonderen bij Shanti, soms klinkt er zelfs muziek als je op de plaatjes rechts klikt, 't is een wonderlijke boom

infogirl zei

Leuk !
Ik vind je kerstbalklok trouwens ook heel mooi.

tukkerontour zei

Hoi leuke weblog en een mooie kerstklok. groetjes, Harmen